De laatste loodjes

Het schooljaar loopt bijna op z'n einde. Nog iets meer dan een week en het zit er alweer op voor mij. De laatste loodjes. En daarna eindelijk weer een wat langere periode van vakantie. En een vakantie zou geen vakntie zijn als ik niets minstens een keer of twee een platzenzaak bezoek in Nederland. Nu heb ik aardig wat bij mekaar gespaard en ben dan ook van plan om weer een aantal titels aan de kast toe te voegen. Nog even geduld en het is weer zo ver.

In m'n vakantie heb ik natuurlijk veel meer tijd om aan dit blog te werken, denk aan langere stukken, een hogere frequentie van nieuwe stukken, wat de laatste soms nogal aan de lage kant lag en wellicht een nieuwe serie, al weet ik nog niet hoe die nieuwe serie moet gaan heten en waar die over zal gaan. Meer informatie hierover zal in de nabije toekomst volgen.

Jullie zullen ook vast gemerkt hebben dat de achtergrond van dit blog aangepast heb. Ik heb dit al een flink aantal keer gedaan, om de afwisseling erin te houden zal ik maar zeggen. Al zeg ik het zelf, ik vind het dit keer erg goed uitgevallen. Het is een iets 'kuntszinniger' uiterlijk dan anders, met dank aan Photoshop.

Om toch nog iets uit muziekland te delen; het concert 'Jazz in Marciac' van Wynton Marsalis en aanhang. Ik zeg het oprecht, het is één van de betere jazzconcerten die ik gezien heb. Het meet zich aan een zeer hoog niveau. Geniet zou ik zeggen..


Reacties

Populaire posts