Een nieuw uiterlijk

Misschien heb je het al gemerkt, het blog heeft een nieuwe header en achtergrond. Er komt veel kijken bij het ontwerpen van deze twee dingen, maar ik denk dat ik redelijk bereikt heb wat ik voor ogen had. Zo is de ondertitel een stuk beter te lezen en ben ik voor een meer algemene achtergrond gegaan. Niet dat ik de oude achtergrond niet mooi vond, maar dit blog gaat over meer dan alleen Dylan, al is de man zijn naam in mijn titel meer dan waard. Ook heb ik in de linkerzijde foto's van artiesten/groepen geplaatst, onder andere Mahalia Jackson, U2, Johnny Cash en natuurlijk Bob Dylan. Het uiterlijk van dit blog is de afgelopen tijd veel veranderd, dit komt omdat ik gewoon een heleboel dingen wilde uitproberen om te kijken wat het beste bij m'n persoonlijkheid en het onderwerp van dit blog past. Dit heb ik nu eindelijk bereikt.

Reacties

Populaire posts