Gedachten over Dylan #21: 2de kerstdag, 'Christmas in the Heart' kan weer aan

Ik ben net wakker, 10 over half 10 stond ik pas op. Na een kerstfeestje met de familie gisteravond
kon ik die paar extra uurtjes slaap goed gebruiken. Eigenlijk heb ik zin om 'Christmas In The Heart' te luisteren. Een jaar geleden heb ik dit album voor het laats gedraaid. Dat is ook meer dan genoeg. Slecht is ie niet en het vult me met het nodige 'kerstigwarmgevoeltje' of zoiets. 365 dagen en een beetje heb ik dit album niet gehoord. Het valt me op dat ie toch nog steeds bekend klinkt. Ja, met kerst zou ik allerlei dingen willen doen, maar morgen is het alweer voorbij. Dan is het aftellen tot oud en nieuw en dan zijn de feestdagen voorbij en breken de paar laatste dagen vakantie aan. Morgen kan ik weer naar een regulier Dylan-album luisteren. Ik zie dan wel weer wat dat album dan moet worden. Ik heb zin in 'Oh Mercy', zoals eigenlijk altijd, maar weet niet of dit morgen nog steeds het geval is.      

Reacties

Populaire posts