Huishoudelijke mededelingen

Ik heb inmiddels via de mail een aantal luistertips ontvangen, waarvoor veel dank. Het mysterie is
ondertussen ook opgelost, ik kreeg een persoonlijk mailtje van Nico Dijkshoorn waarin hij meldde dat hij degene was die het Twitterbericht geplaatst heeft. Leuk natuurlijk om te lezen dat een bekende Nederlander op mijn blog gestuit is. Ik ben volop bezig met de nieuwe 'Album voor album'. Morgen zal het nieuwe deel op de blog verschijnen. Eerst moet ik nog een keer, of twee keer aandachtig naar 'Shot Of Love' luisteren. De nieuwe 'Op de draaitafel' zal waarschijnlijk donderdag, of vrijdag verschijnen. 'Naturally' van J.J. Cale zal dan behandeld worden. De foto bij dit bericht kon ik jullie niet onthouden. Dylan loopt in Rio en stuit op een fan, leuk toch.     

Reacties

Populaire posts