Het loopt op z'n eind

Gisteren verscheen er op de 'Rolling Stone' een voorproefje van de nieuwe 'Bootleg Series'. Een
alternatieve versie van het nummer 'Odds and Edds'. De kwaliteit van streamen is natuurlijk lang niet zo goed als ie uiteindelijk op het album zal verschijnen, maar er is duidelijk te horen dat er zeker een vooruitgang is geboekt op de ontelbare bootlegs die verschenen zijn van deze wereldberoemde sessie. Ik weet nog steeds niet met welke versie ik de vierde november de platenzaak zal uitlopen.

De vakantie loopt op z'n eind. Nog vier dagen en dan zit ik weer in de schoolbanken. De zee van vrije tijd is dus voorlopig afgelopen. Dat betekent dat er minder tijd is om muziek te luisteren en dus ook minder tijd om albums die ik besproken wil hebben op dit blog kritisch te beluisteren. 'Album voor Album' is nog lang niet op z'n eind en er zijn nog talloze 'Gedachten over Dylan' te bedenken. Maar de frequentie waarmee deze series op dit blog komen zal een beetje naar benden gaan. Er gaat altijd veel tijd zitten in deze series en die tijd zal meer in leren een huiswerk maken gaan zitten. Ik zal proberen om wel nog een bericht eens in de 1, 2 dagen te schrijven. Op zaterdag verschijnt er sowieso altijd een 'Album voor Album' en doordeweeks een 'Op de draaitafel'. 'Gedachten over Dylan' zal verschijnen als ik er tijd en zin in heb, dat zal afhangen hoe m'n schoolrooster in elkaar zit. De dagen die over zijn zal ik besteden aan losse stukjes, over een nummer, een platenzoeksessie, of gewoon iets wat ik wil vertellen. Als ik het een tijd erg druk heb zal de serie 'Songtekst van de dag' weer voor een tijdje ingezet worden. Nu nog maar genieten van de laatste paar dagen dat ik vrij heb.              

Reacties

Populaire posts