Het einde van 'Songtekst van de dag' en wat nu met 'Album Voor Album'?

Zoals je wel gemerkt zult hebben, heb ik al een tijdje geen nieuwe 'Songtekst van de dag' geschreven. Ik wil dan ook, misschien voor een tijdje, misschien wel voor altijd, stoppen met deze serie. Het wordt tijd voor wat nieuws en ik wil graag meer tijd steken in de serie 'Album voor album'. De komende tijd zal ik nadenken over een nieuwe serie, adviezen voor onderwerp of titel van deze serie zijn altijd welkom. Laat het weten in de reacties, of stuur een mailtje. Misschien zul je denken: Waarom maar 31 delen?. In eerste instantie was deze serie ook bedoelt om even een rustperiode in te lasten en de frequentie waarmee 'Album voor album' op de blog kwam even wat naar beneden te schroeven. En ik vind dat er meer ruimte voor zomaar wat losse stukje, zoals de afgelopen week verschenen zijn, moet komen. Waarschijnlijk komt er wel weer een tijd waar andere dingen belangrijker zijn dan dit blog en deze serie weer wordt ingevoerd. Ook zijn er nog een hoop nieuwe vinylaanwinsten die besproken moeten worden. 'Op de Draaitafel' zal dus weer verder gaan. Misschien zul je ook wel gemerkt hebben dat het hoofdonderwerp en de reden dat deze blog begonnen is, Dylan, de laatste week een beetje minder aan bod is gekomen dan anders. Mijn liefde is voor zijn muziek in niet minder geworden, integendeel. Dylan is gewoon wat minder door m'n hoofd gepasseerd dan anders. Dat is veranderd toen de religieuze periode van Dylan weer volop aanwezig was toen 'Slow Train Coming' aan de beurt was. De volgende twee en een voor een groot deel de derde zullen een gevoelig punt aansnijden. Ik heb hier eerder al iets over gezegd en wil er nu ook niet verder over uitweiden. Omdat dit een gevoelig punt is, gaat er veel tijd in het schrijven van deze stukjes zitten. Ik wil niet te veel tijd tussen albums laten zitten, maar soms kan het even niet anders. Wees dus niet verbaast als er een week, of misschien wel meer, geen nieuw album wordt besproken. Je zult wel denken, wat een klager. En ja voor een deel klaag ik over het feit dat er veel tijd in dit blog gaat zitten en het misschien nog wel meer energie kost, maar ik krijg er het driedubbele aan positieve feedback aan terug en ik ben hier ook zeer dankbaar voor. Er gaat dus een kleine verandering plaatsvinden, en zoals ik al zei, suggesties zijn altijd welkom. Het stukje hieronder moet je zeker niet vergeten om te lezen.       

Reacties

Populaire posts