Een geslaagde zoeksessie

Vandaag ben ik ongeveer 2 uur op platenjacht geweest. Eerst naar de lokale platenzaak 'Vinyl and
More' waar ik lang getwijfeld heb tussen de lp 'War' van U2 en 'Ocean Boulevard' van Eric Clapton. Uiteindelijk is het U2 geworden. Eigenlijk kon ik ook iet anders, want ik ben al een tijd naar deze lp opzoek. Ik had net niet genoeg geld over om daar nog een lp die ik graag wilde kon kopen. Maar nog ruim genoeg om met minstens een lp het kringloop uit te lopen. Ik stapte op m'n fiets en ja hoor, het begon  keihard te regenen. Na een tijd gewacht te hebben besloot ik toch maar een nat pak op te lopen. Toen ik daar aankwam zag ik 'Another Ticket' van Eric Clapton. Het is lang niet het beste werk van Clapton, maar voor die paar euro ben ik er zeer tevreden mee. Er is altijd twijfel geweest of Clapton wel of niet gelovig is, maar dit album zit vol met christelijke verwijzingen. Ik hoop het oprecht. Het natte pak heb ik voor deze twee aanwinsten meer dan over.

Lang niet alle lp's die ik de afgelopen tijd gekocht heb zijn besproken. Dat zal nog een lange tijd duren denk ik. 'War'zal sowieso snel besproken worden. 'Another Ticket' moet ik nog even over nadenken. 

Reacties

Populaire posts