Bob Dylan door de ogen van een jongen: ik was toen veel ouder...

Bob Dylan: spreekbuis van een generatie, profeet, oude bard. Allemaal benamingen voor een icoon in de popmuziek. Bob Dylan is voor mij een van de belangrijkste dingen in mijn leven, althans zijn muziek. Ik ben maar een tiener van veertien jaar, maar toch is zijn muziek een ding wat mij elke dag verblijd, mij helpt in wat moeilijkere tijden en me laat genieten van mooie. 6,5 jaar is zijn muziek een deel van mijn leven. Wat je op deze blog kunt verwachten is: analyses en gedachtespinsels over muziek, over Bob Dylan, maar ook over andere artiesten en groepen zoals: Johnny Cash, Simon & Garfunkel en vele anderen. Muziek is voor veel mensen een belangrijk deel van hun leven, net als voor mij. Ik ga deze blog starten om met mensen leuke, grappige en mooie ervaringen met muziek te delen.

De titel van dit stukje komt uit: 'My Back Pages' van Bob Dylan: 'I was so much older then I'm younger than that now'.  

Groet,

Marnix   

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts